Przy współpracy z
PL / PLN
Udostępnij obiekt
Konto
Centrum Pomocy
Zameldowanie & Wymeldowanie
Zameldowanie & Wymeldowanie
Czy rezerwacja na Holidu jest płatna?
Usługa jest bezpłatna dla wszystkich użytkowników, nie powstają z niej tytułu żadne opłaty.
Co jest zawarte w cenie końcowej?
Wszystkie koszty oraz usługi zostaną podane przed ostatecznym potwierdzeniem rezerwacji. W niektórych przypadkach mogą powstać koszty dodatkowe na miejscu, już po skorzystaniu z noclegu (np. energia elektryczna i woda). Może się również zdarzyć, że wynajemca pobiera opłatę uzdrowiskową.
W jaki sposób mogę skontaktować się z wynajemcą/właścicielem?
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz adres noclegu oraz dane kontaktowe wynajemcy od oferenta bądź właściciela obiektu. Przed rozpoczęciem podróży otrzymasz kompletny opis wraz z informacjami dotyczącymi check-in i check-out oraz, ewentualnie, z danymi wynajemcy.
Często zadawane pytania
Czy mogę zabrać ze sobą psa lub inne zwierzę domowe?
Co mam zrobić w przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji?
Kiedy i w jaki sposób otrzymam informację, że moje zapytanie rezerwacyjne zostało potwierdzone?
szczegóły dotyczące Covid-19 / Coronavirus
Czy konieczna jest karta kredytowa?
Jak działa Holidu?
Wszystkie kategorie
Poszukiwanie
Rezerwacja
Płatność
Zameldowanie & Wymeldowanie
Anulowanie
Zaufanie
Feedback
Reklamować na Holidu