Przy współpracy z
PL / PLN
Udostępnij obiekt
Konto
Centrum Pomocy
Płatność
Płatność
Czy konieczna jest karta kredytowa?
Niektórzy z oferentów akceptują wyłącznie płatność kartą kredytową. Wszystkie dostępne rodzaje płatności znajdziesz, klikając na „Dokonaj rezerwacji” bądź na danej stronie firmy partnerskiej.
Jaki rodzaj płatności mogę wybrać?
Jest to zależne od danego oferenta. Holidu współpracuje z różnymi stronami rezerwacyjnymi, oferującymi różne rodzaje płatności, takie jak karta kredytowa, przelew, Paypal lub zapłatę gotówką. Dostępne rodzaje płatności znajdziesz klikając na „Dokonaj rezerwacji” bądź na danej stronie firmy partnerskiej. Niektórzy z oferentów akceptują wyłącznie płatność kartą kredytową.
Często zadawane pytania
Czy mogę zabrać ze sobą psa lub inne zwierzę domowe?
Co mam zrobić w przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji?
Kiedy i w jaki sposób otrzymam informację, że moje zapytanie rezerwacyjne zostało potwierdzone?
szczegóły dotyczące Covid-19 / Coronavirus
Czy konieczna jest karta kredytowa?
Jak działa Holidu?
Wszystkie kategorie
Poszukiwanie
Rezerwacja
Płatność
Zameldowanie & Wymeldowanie
Anulowanie
Zaufanie
Feedback
Reklamować na Holidu