Jak możemy pomóc?
Znajdź odpowiedzi na często zadawane pytaniaCzęsto zadawane pytania
Poszukiwanie
Czy mogę zabrać ze sobą psa lub inne zwierzę domowe?
Jeśli chcesz zobaczyć wyłącznie oferty noclegowe, w których akceptowane są zwierzęta domowe, wybierz odpowiedni filtr wyszukiwania. Wybierz cel podróży, a następnie zaznacz odpowiednie pole w filtrze „Wyposażenie” i w punkcie „Właściwości obiektu”. Informacje specjalne znajdziesz w opisie obiektów danego miejsca noclegowego.
Chcesz zabrać ze sobą więcej niż jedno zwierzę domowe? W takim przypadku, przed rezerwacją, zalecamy skontaktowanie się z wynajemcą.
Czytaj więcej
Rezerwacja
Co mam zrobić w przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji?
Sprawdź swój katalog spamu, być e-mail wylądował właśnie tam..
Z reguły potwierdzenie rezerwacji przychodzi w przeciągu 1-2 dni roboczych.
W przypadku nieotrzymania potwierdzenia w przeciągu 48 godzin prosimy o nawiązanie z nami kontaktu. Zweryfikujemy przekazanie rezerwacji oraz prawidłowość adresu mailowego.
Czytaj więcej
Rezerwacja
Kiedy i w jaki sposób otrzymam informację, że moje zapytanie rezerwacyjne zostało potwierdzone?
W przypadku złożenia zapytania rezerwacyjnego na Holidu otrzymasz bezzwłocznie mailem potwierdzenie dostarczenia zapytania do danego partnera. Z reguły w przeciągu 48 godzin otrzymasz potwierdzenie rezerwacji od wynajemcy. W przypadku przekierowania do danego partnera i rezerwacji bezpośrednio u niego otrzymasz potwierdzenie bezpośrednio od partnera.
Czytaj więcej
Rezerwacja
szczegóły dotyczące Covid-19 / Coronavirus
Drodzy Państwo,
Każdego dnia pojawiają się nowe informacje dotyczące Covid-19, znanego również jako Koronawirus. W związku z tym otrzymujemy ogromną ilość zapytań i chcielibyśmy przekazać Państwu kilka informacji na temat możliwych rezygnacji.
Chcielibyście Państwo anulować swoją rezerwację?
Jako metawyszukiwarka zajmujemy się rezerwacjami zakwaterowań takich usługodawców jak Novasol, HRS czy EHR. Anulowanie rezerwacji musi być dokonane bezpośrednio u danego usługodawcy, zgodnie z jego warunkami. W związku z tym prosimy o przesłanie prośby o anulowanie rezerwacji bezpośrednio do usługodawcy wskazanego w potwierdzeniu rezerwacji.
Ogólne pytania prosimy kierować na adres e-mail service@holidu.com.
Dobrym źródłem informacji o aktualnych wydarzeniach w Wielkiej Brytanii, ale także w innych krajach jest:https://www.gov.pl/web/koronawirus/
Życzymy zdrowia!
Czytaj więcej
Płatność
Czy konieczna jest karta kredytowa?
Niektórzy z oferentów akceptują wyłącznie płatność kartą kredytową. Wszystkie dostępne rodzaje płatności znajdziesz, klikając na „Dokonaj rezerwacji” bądź na danej stronie firmy partnerskiej.
Czytaj więcej
Zaufanie
Jak działa Holidu?
Przeszukujemy dla Ciebie ponad 100 stron rezerwacyjnych, by znaleźć domki wakacyjne w najlepszej możliwej cenie. Wszystkie oferowane ceny przedstawione są w przejrzysty sposób.
Odpowiednie miejsce noclegowe wybierasz klikając na ofertę. Masz możliwość dokonania rezerwacji na naszej stronie bądź też zostaniesz przekierowany na odpowiednią stronę rezerwacyjną, by tam zakończyć rezerwację. Usługa Holidu jest dla Ciebie bezpłatna.
W celu umożliwienia porównania cen, Holidu stosuje własną technikę rozpoznawania obrazów.
Czytaj więcej
Czy chcesz się z nami skontaktować?
Uzyskaj pomoc
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania.
Skontaktuj się z nami