Przy współpracy z
PL / PLN
Udostępnij obiekt
Konto
Centrum Pomocy
Rezerwacja
Rezerwacja
Co mam zrobić w przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji?
Sprawdź swój katalog spamu, być e-mail wylądował właśnie tam.. Z reguły potwierdzenie rezerwacji przychodzi w przeciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia w przeciągu 48 godzin prosimy o nawiązanie z nami kontaktu. Zweryfikujemy przekazanie rezerwacji oraz prawidłowość adresu mailowego.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam informację, że moje zapytanie rezerwacyjne zostało potwierdzone?
W przypadku złożenia zapytania rezerwacyjnego na Holidu otrzymasz bezzwłocznie mailem potwierdzenie dostarczenia zapytania do danego partnera. Z reguły w przeciągu 48 godzin otrzymasz potwierdzenie rezerwacji od wynajemcy. W przypadku przekierowania do danego partnera i rezerwacji bezpośrednio u niego otrzymasz potwierdzenie bezpośrednio od partnera.
Jeżeli ceny na Holidu i na stronie rezerwacyjnej są różne, która z nich jest właściwa?
Ceną właściwą jest zawsze cena ze strony rezerwacyjnej. Różnice w cenie mogą wynikać z błędów w trakcie transferu danych bądź z tego, że ceny zostały zmienione przez partnera od czasu ostatniej aktualizacji. Dokładamy starań, by nie dochodziło do takich sytuacji. W przypadku dostrzeżenia błędu prosimy o kontakt drogą mailową na service@holidu.com.
Czy mogę dokonać rezerwacji bezpośrednio na Holidu?
Wiele z mieszkań i domków wakacyjnych może być zarezerwowanych bezpośrednio na naszej stronie. We wszystkich pozostałych przypadkach nastąpi przekierowanie na odpowiednią stronę rezerwacyjną. Nie oferujemy możliwości rezerwacji drogą telefoniczną. Jednakże z przyjemnością pomożemy Ci w trakcie rezerwacji online pod numerem telefonu Telefon lub mailem.
Czy mogę już dziś dokonać rezerwacji na następny rok?
Niektóre z miejsc noclegowych można zarezerwować dużo wcześniej. Po prostu wprowadź pożądany termin podróży do kalendarza, a otrzymasz listę dostępnych obiektów. Z przyjemnością sprawdzimy również dla Ciebie, czy możliwe są indywidualne rezerwacje. W tym celu przekaż nam mailem na adres service@holidu.com termin podróży oraz Holidu-ID. Holidu-ID znajdziesz w „Szczegółach” danego obiektu.
szczegóły dotyczące Covid-19 / Coronavirus
Drodzy Państwo, Każdego dnia pojawiają się nowe informacje dotyczące Covid-19, znanego również jako Koronawirus. W związku z tym otrzymujemy ogromną ilość zapytań i chcielibyśmy przekazać Państwu kilka informacji na temat możliwych rezygnacji. Chcielibyście Państwo anulować swoją rezerwację? Jako metawyszukiwarka zajmujemy się rezerwacjami zakwaterowań takich usługodawców jak Novasol, HRS czy EHR. Anulowanie rezerwacji musi być dokonane bezpośrednio u danego usługodawcy, zgodnie z jego warunkami. W związku z tym prosimy o przesłanie prośby o anulowanie rezerwacji bezpośrednio do usługodawcy wskazanego w potwierdzeniu rezerwacji. Ogólne pytania prosimy kierować na adres e-mail service@holidu.com. Dobrym źródłem informacji o aktualnych wydarzeniach w Wielkiej Brytanii, ale także w innych krajach jest:https://www.gov.pl/web/koronawirus/ Życzymy zdrowia!
Często zadawane pytania
Czy mogę zabrać ze sobą psa lub inne zwierzę domowe?
Co mam zrobić w przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji?
Kiedy i w jaki sposób otrzymam informację, że moje zapytanie rezerwacyjne zostało potwierdzone?
szczegóły dotyczące Covid-19 / Coronavirus
Czy konieczna jest karta kredytowa?
Jak działa Holidu?
Wszystkie kategorie
Poszukiwanie
Rezerwacja
Płatność
Zameldowanie & Wymeldowanie
Anulowanie
Zaufanie
Feedback
Reklamować na Holidu