Przy współpracy z
PL / PLN
Udostępnij obiekt
Konto
Centrum Pomocy
Anulowanie
Anulowanie
Czy mogę anulować moją rezerwację?
Warunki anulowania rezerwacji zależą od oferenta, u którego rezerwacja została dokonana. Znajdziesz go na potwierdzeniu rezerwacji lub na stronie oferenta. Jeżeli dokonujesz rezerwacji przez Holidu, możesz zapoznać się z warunkami anulowania rezerwacji danego oferenta przed dokonaniem rezerwacji.
Chcesz podzielić się z nami Twoją opinią?
Zawsze cieszymy się, gdy możemy poznać zdanie naszych klientów. Napisz do nas maila na service@holidu.com. Bądź też skontaktuj się z nami naFacebooku, Twitterze lub Instagramie.
Często zadawane pytania
Czy mogę zabrać ze sobą psa lub inne zwierzę domowe?
Co mam zrobić w przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji?
Kiedy i w jaki sposób otrzymam informację, że moje zapytanie rezerwacyjne zostało potwierdzone?
szczegóły dotyczące Covid-19 / Coronavirus
Czy konieczna jest karta kredytowa?
Jak działa Holidu?
Wszystkie kategorie
Poszukiwanie
Rezerwacja
Płatność
Zameldowanie & Wymeldowanie
Anulowanie
Zaufanie
Feedback
Reklamować na Holidu